Mallan Borg

Alla inlägg den 20 september 2011

Av mallanborg - 20 september 2011 19:41

Åh nu har jag fått hela och fina naglar igen! Känns så skönt. Man behöver verkligen göra sådant här oftare när man är gravid så man får känna sig fin..

Anna prövade ett nytt märke på materialet idag, det verkade super bra! Får se hur länge det håller jämfört med det andra. Hon gjorde dem kortare denna gång med och det känns bättre för mina naglar växer såå fort! Det har dem alltid gjort så det har inget med graviditeten att göra.

Om man vill gå och fixa sina naglar hos Anna kan man mejla henne på:

anna_bucht@hotmail.com

 

Bästa Anna!!! Jag blev så kär i burkar från det nya märket REQ, såå fina..


Vi kom även hem ifrån veterinären nu också med Enzo som varit och gjort en kemisk kastrering! En jätte stor nål stack sköterskan in i huden på honom. Han ryckte bara till en gång sen var det bra! Super duktig var mammas killunge.. Så när vi kom hem nu fick han pannkakorna som blev kvar .

Nu blir det soffan för min del med nacken som är insmord med tigerbalsam!

Aj aj aj..Väntar in idol..

 


Av mallanborg - 20 september 2011 12:54

Åh idag är ingen bra dag! Vaknade upp i morse att jag hade fått nackspärr!

Förstår inte varför jag får det så ofta??

Hemskt är det så nu har jag både ont i  nedre ryggen och i nacken.. Snart ska jag iväg till Anna, hon ska fixa mina naglar. Det ska bli såå skönt..


Kraam på er!

Tidigare månad - Senare månad

Senaste inläggen

Kategorier

       

   

Presentation

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards