Mallan Borg

Alla inlägg den 16 september 2011

Av mallanborg - 16 september 2011 17:34

 

Mag bild vecka 27 går in på vecka 28! Han sparkar för fullt där inne.

Av mallanborg - 16 september 2011 16:23

Idag har jag fått riktigt ont igen i ryggen! Det känns lite som det är varann dag nu som gäller. Bältet jag köpte hos barnmorskan det hjälper väldigt lite, och det använder jag endast när jag är ute och går typ. Tycker det är jobbigt att ha på sig när man sitter. Fick även höra från en vän att hennes barnmorska avrådde henne från att använda det när hon satt ner,pga av att det tryckte in fel på bebisen i magen eller något sådant ;).

Så måste nog höra med min barnmorska om det nästa gång jag ska dit!

Nu på tisdag i alla fall har jag bokat tid för Enzo hos veterinären, för en kemisk kastrering. Just för att hans intresse för tjejor ska minska lite, så att han inte ska vara lika hetsig när han ska gå ut.

Förut har jag ändå klarat av det men nu börjar det bli jobbigt eftersom minsta lilla han drar så får jag ont i ryggen . Vi få hoppas att det bli bättre av en kemisk kastrering..

Här är bältet jag använder mig utav:

 












Tidigare månad - Senare månad

Senaste inläggen

Kategorier

       

   

Presentation

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards