Mallan Borg

Alla inlägg den 18 september 2011

Av mallanborg - 18 september 2011 11:20

Hittade den här bilden från Spanien i somras! Snacka om att man ligger i lä när man bygger sandslott!

Det var en farbror som hade gjort denna, han gjorde en bild av sig själv!

 

Av mallanborg - 18 september 2011 11:05

Igår var jag och Niclas in en sväng till stan. Vi åt lunch på Ingelsta kalkon mmmm smarrigt. Sedan gick vi runt och tittade lite i butiker.

Jag gick in en sväng på Åhlens och tittade lite, provade då en Lip Plumper från Smashbox. Fy så hemsk den va, kändes som jag hade smetat in tigerbalsam på läpparna..FY..

Inte så konstigt att dem säger att det fungerar när läpparna känns som dem ska explodera! Visst man kanske blir lite extra känslig när man är gravid men det där var hemskt..

Sedan gick vi in i en barnklädes butik Geggamoja, där hittade vi en massa fina mössor!! Så vi köpte två stycken! Åh dem är så fina, vill att han ska komma NU orkar inte vänta längre. Vill ju prova mössorna . Fast dem är nog lite stora i början  .

Här är bilder på dem, Visst är dem fina??

  Efter vår stadstur åkte vi hem. Niclas åkte sedan vidare till fotbollsplanen där små grabbarna skulle ha tränngsmatch, och jag lade mig och vilade en stund. Skönt! Lika bra att passa på nu att vila en stund på em för sedan blir det nog svårare med det!

När Niclas kom hem igen så orkade ingen utav oss laga mat så då åkte vi och åt en plankstek..Sedan blev det soffan och Italian Job som gick på tv.


Idag blir det tvätt och slapp söndag!

Kraaam


Tidigare månad - Senare månad

Senaste inläggen

Kategorier

       

   

Presentation

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards