Mallan Borg

Alla inlägg den 9 september 2011

Av mallanborg - 9 september 2011 21:55

Efter besöket hos Anna åkte vi till invigningen.

Salongen låg på Riddargatan på Östermalm. Super fin salong där det kommer finnas frisörer och lite senare i framtid även en läkare! dem hade till och med massage i stolarna som man sitter i när håret skall sköljas..Sköönt.

Anna drack champagne och jag drack vatten och åt vattenmelon. När vi gick fick vi en varsin goodie-bag! Det tråkiga var att i Annas påse var det någon som hade tagit bort den vita boxen (som vi kallade den för) så hon fick ingen.. Men det var ändå bara en doft olja, så ingen lyx kur för håret. Men en goodie-bag är ju alltid en goodie-bag, man vill ju få lika mycket som alla andra får. Jag sa till Anna att hon hade fått min om det nu inte var så att det var för DEN jag gick dit för! haha  .  Nästa gång Anna när jag får dricka champagne och du INTE då får du min! 

   

Kristin (jobbar med Anna) hennes kompis Heidi och Anna!

  Goodie-bagen.



Av mallanborg - 9 september 2011 19:37

Idag på eftermiddagen åkte jag iväg till Anna som var på jobbet. Hon jobbar som lärare på skolan " Naglar.com". Jag skulle hämta upp henne för vi skulle gå tillsammans på en invigning av en salong på ö-malm. Men innan vi åkte dit besökte jag henne på jobbet!

Medan jag väntade på att hon skulle bli klar fick jag fixa lite med mina egna naglar  . Det var riktigt skoj för det var ett bra tag sen jag höll på själv! 

Satte på lite shelac på naglar, och det blev jätte fint. Eller ja det hade blivit fint om Anna hade gjort det eftersom jag tog lite mycket på naglarna, men men det funkar!

   

   

Tidigare månad - Senare månad

Senaste inläggen

Kategorier

       

   

Presentation

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards