Mallan Borg

Alla inlägg den 10 september 2011

Av mallanborg - 10 september 2011 18:33

Idag satt vi på brostugan och fikade med Blomman och Carro och Jolie. Det var så härligt att sitta ute i solen där! Riktigt varmt var det idag, en riktig sommar dag.

Så där satt vi skönt i ett par timmar. Jag passade på att både äta räksmörgås och våffla.. Mmm smarrigt..Ikväll blir det lugnt hemma, jag har fått så ont i ryggen nu på kvällen så det ska bli skönt att bara få ligga stilla ett tag.

 

Bästa grabbarna!

  Tjockisen med den heta mamman och lilla prinsessan!

  Sen vart det fotboll!


Nu hoppas jag att min älskling ska börja med maten snart, för lill busen börjar bli hungrig..




Av mallanborg - 10 september 2011 10:46

 

Frukost är det bästa måltiden! Jag tycker det är så gott..

Efter frukosten ska man alltid ha en god kopp kaffe. Tycker det är mycket godare att ta kaffe efterman ätit istället för till.

Idag känner jag mig lite små hängig, lite snuvig och så. Hoppas bara inte jag håller på att bli sjuk för det var ju inte alls så längesen jag var det .

Finns nog inge tråkigare än att lika hemma och vara sjuk, fy trååååkigt..


Ja undra vad denna dag bjuds på!?



Tidigare månad - Senare månad

Senaste inläggen

Kategorier

       

   

Presentation

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards